tisdag, januari 19, 2010

Mamma sa..

Mamma ringde här om dagen och var helt lyrisk över att de antagligen
sett en utav serierna jag dubbar, såhär lät det:
Johanna ropade från nedervåningen och sa -mamma mamma kom fort jag
tror att det är Emma som är med och dubbar! Hela familjen hade då
kommit nedspringande och tittat på serien och konstaterat att det
måste varit jag OCH det stod även i eftertexten att det var det!
Mamma frågar sedan mig om jag viste vad det var för serie.. Hon viste
liksom inte själv riktigt vad serien handlade om och eftersom jag är
med i ganska många olika serier så har jag själv ingen aning... Så
MAMMA såg karaktärerna ut som på bilden? Annars vet jag inte riktigt
vad ni såg!
9 timmar i studion denna veckan, nya avsnitt ska spelas in, och för er
som vill titta på det som redan är klart är det bara att titta in
på kanal Nikelodeon och Ned's diclasified!

2 kommentarer:

syster sa...

haha ja jag blev chockad för jag hade inte sett dig i något annat än specialagent oso (som en av mina ungar på dagis älskar när jag sjunger haha)
men då vi tittade så dubbade du en kvinna i "häxprogrammet" i ett avsnitt :)
vill gärna se den som du har lagt upp nu men den har inte vart under tiden jag var hemma...
pussa

Mamma sa...

Du ser! Lilla syster har koll! Puss puss!