torsdag, januari 21, 2010

En hemlighet som jag inte vet om det är en hemlighet längre!?

Jag vet inte, jag vågar inte.., hrm det känns konstigt, fast på ett
väldigt bra sätt! Jag är egentligen överlycklig men vågar inte
visa det.. Eller rättare sagt jag vet inte hur jag ska visa det! Efter
ett och ett halvt år är det svårt att veta hur man ska reagera, och
så kommer tankarna är det verkligen sant!?
Ja det är otroligt sant!

Om det är någon som misstolkar detta nu så kan jag säga att jag
INTE är kär! Det hade ju varit underbart ioförsig men så är inte
fallet!:)

4 kommentarer:

Amantes K sa...

MEN EMMA!!! så där kan du ju inte skriva!!!!! Man blir ju jätte nyfiken ju!!! Jag tror det har med musiken att göra:)Först trodde jag att du skulle gifta dig.. Men du va INTE kär.. ler så jag tror musiken.hehe

KRAM KRAM I MASSOR Katja

Lisa sa...

Ja, nu är jag så nyfiken att jag håller på att spricka! Berätta, berätta, berätta!!! :-)

Marléne sa...

Berätta nu Emma!!!!!! Jag är så nyfiken!! Har det att göra med det vi pratade om hos camilla? =) isf så är jag glad för din skull! men det är jag ju oavsett vad det handlar om! Kram!!!

Britt-Marie sa...

Älskade Emma....
Först tänkte jag...hon e gravid!
Men jag förstår att det är hopkopplat med Sheelah och fantasin flödar såklart och jag hoppas på det allra bästa!

*kram*
Britt-Marie