torsdag, januari 21, 2010

Gravid eller giftemål?

det känns som om jag hört detta förrut=)

Samma år som vi var med i Melodifestivalen skrevs det om att jag skulle gifta mej..likaså senare in på hösten var det någon tidning som skrev att jag var gravid! Jag bara undrar hur kommer det sej att man kopplar ihop dom orden med mej? haha


Mina kära vänner, Såklart att det har med Sheelah att göra;P jag lovar att jag berättar så snart jag är 100 % säker på att vi får gå ut med det. Det kom som en chock på posten!

3 kommentarer:

Amantes K sa...

hahaha.. tänk att alla tror det.. ler.. man riktigt ser att du skiner upp när du skriver kanske e det..ler hahaha.. Du blir lika lycklig som om när ett par som vill ha barn ..blir gravida..ler...;)det e väl så att din glädje smittar av sig..ler håller tummen för er..kram kram

Britt-Marie sa...

Emma!
Jag tror nog bara att det är en stark önskan om att du ska finna stora kärleken och jag är övertygad om att du skulle bli världens härligaste mamma den dagen det inträffar....

Men jag förstod också att det handlade om Sheelah såklart och vi gläds med dig stort, vad det än är!

Patrik Olsson sa...

Jag säger bara en sak Emma, GRATTIS!