tisdag, januari 05, 2010

täckbyxor & högklackat.


Om jag hade haft möjligheten att ta fram kameran på jobbet idag så hade jag utan att tveka gjort det! Alla har vi olika klädstilar och tur är väl det, tänk va tråkigt det hade varit annars! Jag brukar inte lägga så stor vikt i vad andra har på sej, man får se ut som man vill tycker jag, MEN jag kunde inte låta bli att titta typ 10 gånger extra idag när en kommer kvinna kommer ut ur en av hissarna på jobbet...hon skulle inte in till oss, utan gick med sin man utanför vår salong! Lyssna på det här:

Hockeyfrilla
pannband under håret, sådär man hade det när man var liten! Problemet var att hennes hockefrilla blev konstigare med pannbandet.
vit skidjacka (som var rätt snygg ändå)
svarta täckbyxor
och längst ner på fötterna 10cm höga stilettklackar ?????

ja det var kallt idag..men jag tyckte det var en konstig blandning, skorna och resten av kläderna hörde inte riktigt ihop!
så nu fick jag det sagt.=)

Men å andra sidan som Anders säger... höga klackar gör ju en kvinna så mycket sexigare!

Inga kommentarer: