fredag, januari 29, 2010

jag är KÄÄÄÄR!!!!!


Och helt tagen av filmen Twilight!! hade jag varit 14 år hade jag tapetserat mina väggar med affischer på Robert Pattinson som spelar huvudrollen "Edward"

 Varför har ingen i stort sätt tvingat mej att se denna fantastiska film tidigare??? och när kommer uppföljaren?? jag har ingen koll, jag måste få se fortsättningen!
om du inte sett filmen då så tycker jag definitivt att du ska ta dej till närmsta videobutik och hyra den direkt, du kommer inte bli missnöjd!

2 kommentarer:

Linda "Cullen" sa...

Uppföljaren "New Moon" gårpå bio just nu och är lika fantastisk om inte bättre. I sommar kommer film 3,"Eclipse". Om du gillar filmerna kommer du ÄLSKA böckerna!! Lättlästa men mycket mer känslosamma än filmerna som är lite mer acstionbaserade :)

Marléne sa...

Men Emma! haha, uppdaterad? vad go´ du är! Jag dömde ut filmen innan jag sett den men blev helt tagen av den sen! Ska se New Moon snart! Kraaaaaaaaaaam