lördag, januari 23, 2010

jag är så peppad.

Åh jag vill börja träna nu... jag vet.. jag har sagt det förut! och då har jag ju slutat efter första gången haha
Men den här gången känns annorlunda! Jag, Emilie & Erica har nu skaffat ett varsit träningskort på SATS och det är ju alltid roligare att vara fler när man tränar=)
Det finns ju planer på att vi ska åka till L.A i vår och då vill man ju vara "fit for fight" ;P så nu jäklar ska lata Emma försvinna och fram med hurtbullen istället haha

Jag har föresten lyckats skära ner på coca cola drickandet, godis ätandet, skräpmaten och allt små ätande! Tack min älskade förkylning, har inte haft sug efter något socker på snart 4 veckor!
Börjar att känna mej lite bättre faktiskt, men hostan kvarstår, så fort jag anstränger mej lite aningens för mycket så drar den igång!

På måndag ska jag hämta mitt SATS kort, över en dag så kommer jag bli som en ny människa...eller kanske inte!

1 kommentar:

Karin sa...

Bra tjejen! Kram!