måndag, januari 04, 2010

JAAA!!!!

ÄNTLIGEN finns min favorit ballad på Spotify! "Hörde änglarna viska ditt namn" med Patrik Rasmussen. Tokbra låt och nu är det 20: onde gången jag lyssnar på den ikväll så snart blir jag väl vräkt från lägenheten haha.
Låten var med i melodifestivalen 2005(?) om jag inte minns fel. Caracola var på efterfesten den kvällen då han tävlade och jag minns hur jag nästan slängde mej på Patrik bara för att tala om hur fantastisk låten var!=) Nu är inte jag en som egentligen slänger mig i armarna på folk bara sådär ändå... men jag var bara tvungen att tala om hur bra han var!
Så mitt tips är att gå in och lyssna på låten på spotify om du inte redan hört den! och gillar du inte schlagerballader kan du låta bli=)

Här kommer lite bilder från när jag hälsade på Liza & Patrik på Wallmans i Helsingborg i våras, grym show!
Liza hade fixat ett litet bord åt mej mitt i salongen, DÅ var det jobbigt att vara singel, de som satt bredvid undrade lite ursäktande när mitt sällskap skulle komma och jag försökte förklara att jag var på plats för att se min vän=)
Men naturligtvis blev det så att jag flyttades över till ett annat bord, ni vet det där killgänget som syns och hörs mest på alla fester, tydligen charmade dom mej tillräckligt för att sitta med dom resten av kvällen! Men det var kul =)

Liza lika grym som alltid gjorde en jätte vacker version av "Get Here", Patrik fick alla att gråta med "Tårar från Himlen" och jag är jätte glad för att jag tog mej tid att åka ner o se showen!

Puss & Kram



2 kommentarer:

Liza sa...

Jag sitter här med tårar i ögonen. Jag älskar också den låten... Patrik är bäst!! =) Och jag är så glad att du kom till Hbg... Du vet att du är lika välkommen hit upp nu. Du får bo hos mig, ta gärna med dig någon om du vill... det vore så härligt att få visa dig vackraste Åre =)
Puss & Kram

Britt-Marie sa...

Emma!
Vi träffade ju Liza igår i Åre på Wallmans-- tack Liza för en underbar show! På min blogg ligger bilder från kvällen och framförallt bilder på den bästa av Wallmansgänget i Åre...!
Du bara MÅSTE komma upp och se showen med henne -- jag kan gärna följa med dig och se och höra och njuta ännu en gång!

Och du -- än en gång -- nu vill jag att du på allvar tänker in Wallmans i din snara framtid! Konceptet skulle passa dig som handen i handsken!!!! Pliiiiiis!