söndag, januari 17, 2010

En bäbis och flera hundar.

Igår var jag och firade min kusin som passade på att slå två flugor
i en smäll, vi firade både hennes födelsedag och även att hon
numera kan titulera sig som Civilekonom:)
Jag blev lite sen till tillställningen, jag och pappa hade det så
mysigt framför tvn och braskaminen!:) det blir ju lätt så när jag
väl kommer hem, då vill man umgås med sina föräldrar lite!
När jag kom hade alla redan slagit sig ner till bords för att börja
äta, men jag välkomnades med en stor kram av hela Larsson familjen:)
Med en lätt feberkänsla försökte jag få i mej av all den mat som
serverades, men hade ingen vidare aptit..
Jag hade min underbara kusin Sofie bredvid mej till bordet -bild
kommer senare- och jag hade även lyckan att få sitta bredvid Marlene
och hennes lilla Nova.
Jag har fler bilder från kvällen på kameran men dom lägger jag upp
senare!

Luna & Harry, Varga & Bagera.. Alla hundar som var på besök... Det
famns fler att hämta men det räckte med dom sötisarna som var där!

Varför är det alltid så att när man träffar och får mysa med en
bäbis så vill man ha en själv?
Likaså med hundar. Känslorna blir liksom större än vad de är
annars!

Inga kommentarer: