tisdag, januari 26, 2010

Provdubba.

Är påväg till Solna igen.. Denna gången för att provdubba för en
kommande film som kommer att gå på bio!
Det är tidigt, för tidigt på morgonen för fröken Lewin! Dessutom
vankas det möte med jobbet ikväll efter arbetstid, gissa om jag
kommer vara trött ikväll!:)
Jag är inne på femte veckan nu i min förkylning! Kan inte vara bra!
Jag är inne på min 8:onde jobbdag i sträck..3 dagar kvar till
förhoppningsvis 3 dagars ledighet=D
Åh missade mer än halva Guldbaggegalan igår, hade ingen aning om att
den var på tv...

Nu: studion

1 kommentar:

Amantes K sa...

va ska hon dubba den här gången då? ler.. förut va det en älva i tingeling va? har jag för mig:) kul att du får göra sånt tycker ja.. Snart blir det väl en roll i en svensk film eller nå sånt.. jag väntar med späning..hihi massa kramar