onsdag, oktober 08, 2008

dagen går fort...

oj va tiden går fort.. nu börjar jag få ordning på torpet iallafall... det är ju inget hus jag håller på med, men uttrycket låter bra! Nu ligger en fin pappershög bredvid mej som imorgon ska in i en pärm och sen ska lite mer information kompliteras!
Just nu sitter jag och lyssnar på Hassan i min ensamhet.. shit va roligt det är. Vi har beställt alla skivor från cdon. Har även fått två böcker som jag beställt. Linas kvällsbok 1&2 fick jag tips från Brittis om att läsa. Och jag fick en bok på köpet för bara 9 kr som heter "Dotter önskas" så nu ska jag hem och läsa...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ännu en gång är jag nyfiken som i en strut?! Vad är det du fixar med? Jag skulle vilja se den där filmen Om Linas Kvällsbok, rappotera om boken är bra. Jag har litteratur upp över öronen, men kanske vore härligt att bryta av med något. KRAM på dej