torsdag, oktober 16, 2008

En påringning..

Usch vaknade kl 10.30 och var helt yr.. jag har nog något skit i kroppen, orkade inte ta mej upp så jag låg kvar en timma till och drog mej. Har nog nån förkylning pågång, och det verkar som om att det inte vill bryta ut helt!
Telefonen ringde, Marie Picasso hade blivit sjuk så vi ska hoppa in för henne ikväll på något företagsevent i Upplands Väsby.. så det är ju inte jätte långt bort vi ska! Det känns skönt, har börjat tycka att det är jobbigt att åka hemifrån, får lätt hemlängtan!
Ikväll ska vi äta pannkaka, mums! Hur var det nu.. lika mycket mjölk som mjöl och lika många ägg som personer? eller va det.. lika många ägg som dl mjölk och hälften så mycket mjöl? lär mej aldrig, måste alltid ringa Frida och fråga.. hon kan göra pannkakor hon!
Måste bestämma vad jag ska ha på mej ikväll oxå.. vi har bestämt att vi ska ha marinblått och guld..LÄTT(?) Nej, det är inte lätt att hitta de inslagen i min garderob, men jag har ju hela dagen på mej att leta.. kanske ska jag ta ett varmt och uppfriskande bad oxå, lägga på en ansiktsmask så höstmörkret i ansiktet försvinner... gurka på ögonen hjälper sånt?

Inga kommentarer: