fredag, oktober 24, 2008

Frukostmöte..

Var uppe sent igår och packade inför nästa veckas flytt! Klockan ringde 07.30 imorse och förkylningen har börjat att bryta ut, ville inte upp! Frukostmöte på jobbet vid 08.30, så jag snabbade på med kläderna och sminkade mej fort för att inte missa t-banan.
Nu är jag tillbaka, hemma, ska fortsätta packa innan jag beger mej till Silja terminalen, ska nämligen ut och åka båt i helgen, inte privat, Caracola står för underhållningen..
Förresten vem åker båt privat? jag gruvar mej varje gång jag måste på dom där båtarna.. kanske har jag åkt för mycket båt i mitt liv för att jag ska tycka att det är roligt.. Eller så är det för att man har jobbat så mycket på båtar så man förknippar det inte med semester utan med jobb.
Vi är iallafall inbokade i De luxe hyttar så vi kanske slipper trängas iallafall...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag o Jessi kommer iaf på lördag, ska bli roligt att se er igen :-)

Liza sa...

Jag ska oxå åka båt, men en annan båt... Vi kan j prata om det när vi ses nästa vecka... =)