måndag, oktober 06, 2008

Har jag bestämt mej så går jag inför det!

Jag är så nöjd med mej själv idag, känner mej lite som en detektiv, har suttit och läst mail och ringat in, strukit under, satt kryss, skrivit kommentarer, kopierat och skrivit ut en massa material... Men jag är långt ifrån klar, ska fortsätta imorgon och jag känner att adrenalinet pumpar. Jag är på så gott humör just när det gäller detta, jag känner lite jävlaranamma, och det är possitivt, det har jag inte känt på länge.
Jag är en väldigt snäll person, det kan ni som känner mej intyga, när jag var liten var jag fööör snäll och svalde det mesta, jag tror att med åldern och all erfarenhet som jag har samlat på mej hittills i livet har fått mej att våga mer, våga säga ifrån mer, våga stå mer för vad jag tycker.
Och just nu har jag annammat det till 1000. Jag tror att jag just nu har uppnåt min gräns, min gräns i vad jag tolererar. Den gränsen ligger just nu väldigt högt tror jag, och kanske med tiden kommer den oxå sakta men säkert trappas neråt.
Men jag är som sagt väldigt döjd med vad jag har åstadkommit såhär långt i den här processen.
Och jag tycker faktiskt att det är lite roligt, att luska, leta fakta..
När jag väl har bestämt mej så är det svårt att få mej på andra tankar!
Nu ska jag söka vidare...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad har du bestämt dig för? eller går inför, jag blir jätte nyfiken. KRAM KRAM på dig

Förresten Sverker som spelade piano på sommarkväll här i Gävle, hans dotter Cornelia 3år hade fått en skiva med er av arrangörerna. Hon Älskar förövrigt Led Zeppelin. Hon hade tokdansat till eran skiva i 20 min sedan sprungit till Sverker och sagt - Pappa de bättre än Zeppelin! Hon är världens goaste!