lördag, oktober 04, 2008

Okej..lite dålig fantasi idag...

Jag hade ingen fantasi idag.. vet inte vad jag ska skriva här på bloggen. Men så kom jag på, jag har nämligen en väldigt nära och god vän som bloggar och skriver för Nöjesmix i gävle, Camilla, hon är en väldigt påhittig tjej och jag tänkte kopiera lite från hennes blogg som jag tyckte var lite roligt att läsa! Så här kommer camillas version med mina svar:

Sommaren 2008.
1. Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? japp, jag tog bort både en visdomstand och ett födelsemärke!
2. Dog någon som stod dig nära? Nej
3. Vilka länder besökte du? har besökt väldigt många ställen här i sverige, sen besökte jag även Turkiet och Grekland, Danmark och gjorde även en kortvisit på Åland som tillhör Finland!
4. Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009? mer tid tillsammans med Tomas
5. Vilket/vilka datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas? oj jag som är så dålig på datum... men jag kommer nog alltid att minnas vår resa till kreta där vi hälsade på min syster!
6. Största misstaget? jag gör sällan misstag, och har jag gjort det så har jag förträngt det nu.
7. Har du varit sjuk eller skadat dig? japp detta har varit sjuksommaren! Tandvärk och nackspärr
8. Bästa köpet? Min vita kofta från MQ hade jag mycket nytta av
9. Vad spenderade du mest pengar på? Mat och sånt små tjafs man köper när man är ute på turné, som godis, men oj så nödvändigt!
10. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, alla de härliga spelningarna vi hade i sommar, denna sommarturné är den bästa vi gjort någonsin!
11. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008? haha, jag har nog sjungit Smiling in love över 100 gånger i sommar så det blir den!!
12. Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? ledsnare... hade väldigt mycket hemlängtan i år...
13. Vad önskar du att du gjort mer den här sommaren? Varit mer med min familj i gävle, fast det har jag önskat i fyra år nu..
14. Vad önskar du att du gjort mindre? Längtat hem
15. Hur tillbringade du midsommarafton? Åh i stugan i underbara Söderhamn
16. Blev du kär i sommar? Nej, jag var redan kär långt innan sommaren=)
17. Favoritprogram på tv? Hrm... det går inte så mycket bra på tv under sommaren men det skulle vara Sommarkrysset på tv4 då!
18. Bästa boken du läste i sommar? Alla Denise Rudbergs böcker har jag hunnit plöjja igenom: Vänninan, osa, storlek 37, Jenny S, Matilde & Åse
19. Största musikaliska upptäckten? nje.. kommer inte på något sorry!
20. Något du önskade och fick? Spendera tid uppe i Söderhamn
21. Något du önskade dig men inte fick? Hälsa på syster mer...
22. Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet? Jag minns inte senast jag hade sommarlov... men nog minns jag att sommarloven var fantastiska när det begav sej!
23. Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? Mer sol kanske..
24. Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008? Gul=) sen så skön och ledig som möjligt
25. Vad fick dig att må bra? samtalen med mina vänner och familj, lediga stunderna, all publik på spelningarna.
26. Vem saknade du? Alla mina nära och kära
27. De bästa nya människorna du träffade? Tomas tremänningar!
28. Sommarens sötaste? Mina underbara skitungar
29. Sommarens hetaste? vad menas?
30. Sommarens största kärlek? Söderhamn, mår såå bra där
31. Sommarens besvikelse? sommarvädret.. hade hoppats på fler solglimtar
32. Sommarens bästa? Tomas

Inga kommentarer: