torsdag, oktober 23, 2008

Gravid?????

Jag fattar ingenting...
Emilie & Frida är på kändisfest.. jag är hemma och packar för vi ska flytta nästa vecka=) (berättar mer snart)
Jag fick nyss ett sms om att det går rykten bland landets journalister (enligt emilie & frida) om att jag skulle vara gravid, nu vill jag gå ut och meddela att så INTE är fallet, jag är alltså INTE gravid! Men jag hoppas att de bara skojjar med mej... emilie och frida vet att jag är ganska lätt lurad...
Nåväl...
Ikväll firar vi, med champagne=) Imorse skrev vi på kontraktet för vår nya lägenhet i Norrviken, helt underbart, är sååå J**la glad=) På torsdag (om en vecka) går flyttlasset och som vanligt är det FÖR mycket som händer innan dess.
Utsikten från barnens rum.Vardagsrummet i 3 bilder
Mys framför braskamin blir succé i höst!=)
Idag har jag faktiskt jobbat, blev inringd och de var i desperat behov av personal så nu verkade det som om att jag skulle få jobba mycket framöver..
Nu ska vi äta, min sambo har lagat något lyxigt, och jag är lite "salongsberusad";P
puss

3 kommentarer:

Britt-Marie sa...

Oj va skoj med att ni ska flytta -- du måste berätta mer! Det ser ju underbart härligt ut!

Och jaha...skvallerpressens levebröd...Jorasatte...tänk att de måste hitta på en massa att snacka om...och den dagen i framtiden sånt händer i praktiken, så har ingen annan än ni att göra med det ändå!

Anonym sa...

Det ser jättefint ut! :) Hoppas ni kommer stortrivas.

Anonym sa...

Oh Emma, vad skoj!!! det ser ju helt fantastiskt ut:) Kram annamia