onsdag, oktober 29, 2008

Liza på besök

Igår kväll kom vår vän /exmedlem/numera wallmanstjejen Liza på besök, oj vad hon hade mycket spännande att berätta, hon verkar stortrivas på Wallmans i Helsingborg och där får hon nog utlopp för alla sina talanger, för det ska ni veta att Liza är enormt talangfull, skit duktig entertainer och det bara lyser om henne på scenen... jag vill verkligen komma ner till Helsingborg och kolla in showen.. såg lite bilder och hon berättade!

Ja tyvärr kunde vi ju inte bjuda på mer än flyttkartonger och stök, men nästa gång du kommer Liza så lovar jag att vi har det finare!

Nu ska jag fortsätta med städning och allt småplock som är kvar... ikväll kommer min söta mamma och imorgonbitti går flyttlasset mot vår nya lägenhet=)

1 kommentar:

Liza sa...

Det är du som har galet mycket talang Emma!!! Och tack för att jag fick sova på er soffa. Den va skön! Så himla kul att träffa dig igen, du är verkligen en underbar människa på alla vis!
Kram och tack!!