måndag, oktober 27, 2008

lååååång sovmorgon

Idag tog vi en lång sovmorgon.. så skönt att kunna ligga och dra sej i evigheter, och tillsammans dessutom, det är väl förunnat!
Igår fick jag min present av min älskling, världens finaste och skönaste vinterjacka från Peak, blev jätte glad, så den ska värma mej i många vintrar framöver!

Det ser ut som ett bombnedslag här hemma just nu och jag ska fortsätta snart.. efter jag druckit upp mitt te, jag har förresten blivit lite bättre i halsen, men sämre förövrigt, hostar som en galning hela tiden och är allmänt sjukhängig...

Hade ju tänkt lägga upp bilder från vår rundvandring på båten men det måste vara något fel med sladden som går mellan telefonen och datorn... Teknikens under, helt ofattbart att det aldrig funkar när man vill!

Nu ska jag sätta igång och packa igen

Trevlig måndag!

Inga kommentarer: