lördag, oktober 25, 2008

Min födelesdag!


Idag fyller jag 23 år -wiiiee- hurra hurra hurra!

Jag tappade min röst igår kväll när vi hade vår show här på Silja Galaxy, så nu låter jag som en gammal man som druckit en flaska whiskey eller nått..
Det suger att vara sjuk på sin födelsedag, har tagit ipren och alvedon hela dagen, har nog feber, är jätte hängig, men ikväll kommer det ju 20 pers som känner Emilie & Frida så jag antar att det blir festande ikväll, och jag ska försöka hänga på så gott jag kan och orkar!

Just nu är det väldigt lång dötid här på båten men det är bra med tanke på att jag måste kurrera mej till ikväll, 120 cm säng, en soffa, skrivbord, tv och riktig duschkabin, denna hytt kallas De luxe och det får väl hållas med om!

Tomas är inte här... tråkigt att fira sin födelsedag utan honom

1 kommentar:

Britt-Marie sa...

Grattis Emma -- 23 år, inte klokt vad tiden går fort!
Hoppas du har blivit firad rejält och att det får fortsätta när du kommer hem också!
Största kramen från oss 3!