måndag, oktober 20, 2008

Ett glömt inlägg..


Insåg att jag inte bloggade om att jag fick fin besök här hemma i fredags!
Jenny, Karin & Camilla kom förbi för att spana in vår lilla lägenhet här i Solna, för den är liten 65 kvm för 4 personer är inte det ultimata=)
Jenny var tvungen att dra iväg tidigare för att jobba tyvärr, och jag hade missförstått tiden och var inte färdig med lunchen när de kom, dålig kommunikation, så jenny hann inte med min pasta carbonara=/
Men vi andra åt och pratade.. har inte setts på länge juh!
Karin har klippt sej! Skit snygg var hon, och måste säga att hon är väldigt modig som vågade klippa kort kort! Hon var hårmodell åt Tony&guy (?tror jag) Är jätte sugen på att göra något nytt med håret jag oxå!
Camilla ser ut att ha det trevligt!
Vi förflyttade oss senare till soffan för att äta lite bullar och dricka te och kaffe!
De lånade lite filmer innan de drog sej tillbaka... undrar när vi ses igen...

Inga kommentarer: