söndag, oktober 26, 2008

Rösten är borta

Japp nu står det klart, jag har ingen röst kvar! Igår kväll tog jag i så gott jag kunde och jag lyckades ta mej igenom en 30 minuters show ganska galant om jag får säga det själv, mina två bandmedlemmar har jag att tacka för det, Frida tog några av mina jobbigaste partier tack och lov annars hade jag aldrig klarat showen.
Ja och jag var ju tvungen att fira min födelsedag, jag kunde ju inte bara gå och lägga mej efter show, korkade upp en champagneflaska i hytten och drack ett glas tillsammans med Frida, Filippa och Jessica innan vi tog oss tillbaka ner till de andra i båten, oj vad jag kämpade för att göra mej hörd.. kanske lite dumt att anstränga sej mer men det var det värt!
Björn, Intendenten på båten bjöd mej på en drink och 6 st drinkbiljetter i födelsedagspresent och av Filippa och Jessica fick jag Sex and the city filmen =)
kl 2 (eftersom vi ställde tillbaka klockan inatt) var jag tillbaka i hytten igen, helt slut, tog en dusch och kröp ner under mina två täcken och somnade gott!

Idag gick vi på en guidad tur på båten med Intendenten, vi fick se lager, kök, personalhytter, personalrum och tvätteri. Vi fick höra om säkerheten om bord och vilka omsättningar de har på ett dygn, vilket är helt sjuka summor (buy the way)turen avslutades uppe hos kapten och bilder kommer senare..

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackare som va sjuka! Ni gjorde i alla fall ett riktigt toppengig och vi hade hur kul som helst!

Och innan jag glömmer bort det helt, tack så jättemycket för videohälsningen på min födelsedag. Blev hur glad som helst! :)