fredag, oktober 10, 2008

Det där lilla extra...


Igår när jag kom hem låg det ett fint inslaget (stort) paket på köksbordet. Jag tittade lite finurligt på min sambo, -Är det till mej? japp paketet var till mej, han skämmer bort mej ganska mycket faktiskt.. Men faktum är att vi skämmer bort varandra med det där lilla extra ibland.. och kanske det behövs! Man behöver inte köpa paket varje gång, men bara att tända en massa ljus i hela lägenheten och laga en fantastisk middag tills han kommer hem efter jobbet, eller att man överraskar med ett varmt bad och romantisk musik, självklart tända ljus oxå.. lite blommor ibland eller kanske en bio. Vi är väldigt duktiga på att rå om varandra, för det är väl de det handlar om, inte skämma bort varandra, utan ta hand om varandra!

Puss min älskling

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kommenterar dagligen här nu, men vad fint... Absolut, ta hand om varandra!! Men jag måste säga att du är lite lik Reese Winterspoon på bilden. Jätte fin!