måndag, oktober 20, 2008

Kan Linda Sonnvik så kan jag!

Har alltid undrat hur många som läser min blogg... och har oxå undrat om det är okej att skriva flera inlägg på en och samma dag eller om det bara är onödigt.. hrm, jag läste på Lindas (Songbirdie)blogg, och hon bloggar flera gånger om dagen.. SKA JAG OXÅ BÖRJA MED=) om jag ändå inte har något att göra kan jag ju blogga iallafall=)
OCH (1) min undran står fortfarande kvar.. hur många läser min blogg.. hittar ingen rubrik här på bloggen som kan hjälpa mej, så jag antar att jag får fortsätta att undra tills att jag finulat ut det!
OCH (2) Ni mina vänner är lite dåliga på att blogga... jag bara längtar tills jag får läsa vad ni skriver härnäst så blogga mera=)

Imorgon får vi reda på hur vårat liv kommer att te sej framöver.. väntar på besked om lägenheten vi tittade på i fredags, spännande spännande!
puss och god natt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har ju blogg kusin :) läser din blogg varje dag. Har till och med länkat till din blogg på min sida ;) /Petra

Anonym sa...

Hahaha. Den där Sonnvik verkar vass. (Eller så har hon inget liv)